vrijdag, november 18, 2005

Internet cafe

Nou.. Ben beland in een internet cafe. Dat is een kwartiertje rijden vanaf het hotel. Er was heftige onweer een paar dagen geleden dus het internet ligt er een beetje uit! Nou, heb de A.A.P award niet gewonnen, maar papa is vanavond op TV Flevoland, want hij mocht mijn oorkonde en speltje ophalen :-) Krijg net wel te horen dat ik World Athlete of the year ben geworden: http://www.wakeszene.de/include.php?path=content/articles.php&contentid=223 Best leuk weer.. Uhm, verder nog steeds weinig bijzonders. Volgende week even naar een andere spot in het zuiden van Thailand. Volgens mij heet het Kochang ofzo.. We moeten echt uit het hotel weg, want er is naast het wakeboarden echt heel weinig te doen. En aangezien je maar 2 uur per dag op de boot zit....................... Naast het wakeboarden breng ik erg veel tijd door met mijn gameboy bij het zwembad. Niet echt heel moeilijk om vol te houden, maar na een week wil je toch wel een beetje wat actie ondernemen. Nou, morgen weer aan de slag met mijn 360 en hoop morgen ook weer op internet te kunnen in het hotel! Ow ja, mijn moeder komt 5 december.. Definitief. Ben ik wel heel blij mee! Verder kunnen Abel en ik het heel goed vinden op het moment. Dat is wel prettig.. ( nee, Gerda... No worries ;-) Mis je pop! Kon je maar met mijn moeder mee!!) Morgen meer en veel groetjes! XXXXXXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi denise we zijn nu op de verjaardag van melanie en je vader heeft je site laten zien ik heb gehoord dat je het naar je zin hebt en doe je best met wakeboarden veel plezier nog en de groetjes van opa en oma tuin

Anoniem zei

hey denise
lekker he dat je moeder komt. als thailand wat dichter bij was was ik ook gekomen. groetjes van MARINA XXXXXXXX