vrijdag, december 16, 2005

16-12

Goedemorgen! Ben mijn eerste nacht gelukkig vrij goed doorgekomen. Om 3 uur gingen mijn ogen weliswaar open, maar na 1,5 uur gameboyen viel ik toch weer in slaap tot 8.30. Het gaat dus beter dan Singapore! Uhm, gister eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Allemaal kleine dingetjes eigenlijk. Moest echt niet op de bank belanden, want dan zou het afgelopen zijn. Ben even met mijn vader naar de mediamarkt gereden, want ik wilde een sapcentrifuge hebben. Ben namelijk helemaal verslaafd aan carrot juice. Maar goed, we zijn toch zonder sapcentrifuge weer uit de mediamarkt gelopen, want ik wilde een nieuwe laptop kopen en dat zat dus veel meer in mijn hoofd. We zijn dus uiteindelijk bij de My com beland en mijn oog viel op een hele kleine laptop waar ik meteen verliefd op was.. Nou, een half uur later liep ik dus de tent uit met een doos onder mijn arm. Ennnnn... dit is mijn eerste echt eigen grote investering. Kan mijn vader dus niet meer zeggen dat alles van hem is:-) Verder is Gerda gisteravond nog even langs gekomen. Blij om haar weer ff gezien te hebben, want heb haar echt super gemist. Uhm, verder zo even een kopje thee drinken op het Lido en daarna boodschappen doen met mijn ouders.. Zij zijn trouwens vandaag al 3 (!!!!) jaar getrouwd. Later meer. XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Denise,

Is dat al weer 3 jaar gelden? Nou van harte voor jullie allemaal.

Groetjes Pj J en S

Anoniem zei

Gefeliciteerd =) xxMandy

Anoniem zei

WELKOM THUIS !
XXX Lida.

Anoniem zei

hi denise
ik ben blij dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen . zo te lezen hadden jullie een goede tijd . zeg even tegen mama dat ik haar een e-mail heb gestuurt . vele groetjes MARINA xxxxxx