vrijdag, december 02, 2005

2-12..

Gisteravond gegeten bij een vriend van Paul Fong en ik wist dat het op een boot was, maar dat we zouden belanden op een 70 meter lang CRUISE SCHIP!!!?? Jezus, dat ding is nog groter dan mijn huis. Dat was dus weer een mega ervaring en heb mijn ogen weer eens uitgekeken. Ongeloofelijk, maar helemaal geweldig. Voelde me helemaal een koningin. Er waren bedienden op het schip enzo.. Niet normaal! Het seizoen zit er op. Ik kan 2005 nu definitief afsluiten en dat vind ik eigenlijk niet zo vervelend. Had gehoopt dat ik wat meer uit mezelf kon halen, maar ik ben moe. Februari weer nieuwe dingen. Vandaag even aan mijn krypt gewerkt. Hij is eindelijk recht, maar had gehoopt dat er nog een gewone raley in zou zitten. Het mocht weeeeer niet zo zijn.. Had er een beetje de pik op in, maar kon het na 3 minuten aardig van me afzetten. Het enige wat niet moest gebeuren, was door een rotte steiger heen zakken, want anders zou ik flippen.......... En ja, je raadt het al! Dwars door de steiger heen. Het ding was al zo gammel als de pest en het was dus een soort van genade klap. Ik flipte behoorlijk, want mijn been ligt helemaal open, is bond en blauw en met mijn zandvlooi bulten lijkt het wel alsof dat been er morgen af gaat vallen. Irritant zeg! Nou, leuk dagje dus:-S Het is nu 16.15 en we gaan vanavond even naar een groot elektronica winkelcentrum. Abel wilt een fotocamera kopen! Ach ja, hebben we in ieder geval weer even wat te doen. Ik denk dat ik nu even mijn ogen dicht ga doen.. Morgen weer terug naar Thailand en dan kan ik mama maandag lekker ophalen! Lekker vakantie vieren!!!!:-) XXXX

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Denise,

Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar! Nu lekker vakantie vieren :-) Sterkte met je been en veel plezier met je moeder!

Groetjes, Sandra Pannekeet

Anoniem zei

hoi lieverd nog 2 dagen en inderdaad dan gaan we vakantie vieren ik wil ook geen wakeboard zien alleen maar strand zwembaden jacuzzi masseurs cocktails en gambas oeps ik sla een beetje door geloof ik tot maandag ik kan niet wachten dikke kus en goede vlucht terug naar thailand ook dikke kus voor abel

Anoniem zei

Hee Denise ! lache op die boot,dat maak je nooit meer mee.Als die zandvlooien bijten gewoon terug bijten!!!...Grrrrrr. Monique als je dit leest fijne reis en veel plezier en inderdaad veel zwembad,zee,masseurs,eten e.d.
Gr Remy

Anoniem zei

hi denise
lekker nu je moeder maandag er aan komt. ik wens jullie alle twee een hele goede vakantie en zeker weten geen wakeboard . ik hoop dat je niet te veel last van dat been heb. zeg tegen je moeder dat ze me wel een e-mail moet sturen uit thailand want ik wil alles weten . MARINA XXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

HOI DENISE EN MONIQUE, IK WENS JULLIE EEN FANTASTISCHE TIJD SAAMPJES, EN GENIET ERVAN, WANT VOOR JE HET WEET ZIT JE WEER IN ALMERE. VERZORG JE BEEN GOED, EN LAAT HET WAKEBOARDEN MAAR EVEN VOOR WAT HET IS, NU VACANTIE VIEREN MET MAMA. KUS BIRGITT EN CINDY XXXX

Anoniem zei

hey denise!
eindelijk is het dan zover...
heel veel plezier de komende tijd met je moeder!
lekker uitrusten en genieten nu!
groetjes,
ingrid, nils en marc

Anoniem zei

hi denise
vandaag is je moeder in het vliegtuig ik hoop dat ze een goede vlucht heeft . ik wens jullie samen een goede vakantie en laat wat van je horen . groetjes uit australie ik zal aan jullie denken . MARINA XXXXXXX