dinsdag, januari 31, 2006

31-1

Vandaag weinig bijzonders gedaan. Ben om 12 uur naar Naaldwijk gereden om even te lunchen met Bas. Was super gezellig. Kort maar krachtig... Hij gaat morgen 11 dagen op wintersport dus dat worden 11 hele saaie dagen op MSN:-) Verder weinig bijzonders gedaan... 's Avonds nog even gezellig met mams een happie wezen eten en nu lig ik lekker te chillen in m'n kamer met een lekker muziekie op. Het is alweer 31 januari. Niet normaal hoe snel dat gaat zeg... Ben een beetje gaar. Vannacht niet zo lekker geslapen dus vanavond maar niet te laat naar bed. Ga ik lekker dromen over Dubai enzo... Ow jaaaaa, dat vergeet ik helemaal te vertellen!! M'n moeder vroeg vanmorgen aan me wanneer ik mijn ticket naar Dubai zou binnen krijgen, want die had ik nog helemaal niet gehad. Toen ging ik mijn bevestigingsmailtje even lezen en toen bleek dat ik de machtiging binnen 48 uur na de reservering moest terug zenden. Weet ik veel.... niet gedaan dus en dus ook geen reservering. Echt blond weer!! Gelukkig is het allemaal goed gekomen en mag nu toch met het vliegtuig naar Dubai. Is ver fietsen namelijk!! Truste voor zo.. XXX

Geen opmerkingen: