maandag, maart 13, 2006

13-3..

Daar was ik weer voor de verandering. Aftellen is begonnen. Volgende week rond deze tijd zit ik alweer thuis! Kan er toch wel naar uitkijken hoor. 3 Weken was misschien toch te lang. Volgende keer dat ik wegga, maak ik er 2 weken van. Lang zat! Had vandaag dus die fotoshoot van Red Bull.. Was super leuk en het was ook mijn eerste echte fotoshoot. Vet dat die dan meteen in Dubai kan zijn! Tijdens de shoot keihard met m'n vinger op mijn board geknald.. Vraag niet hoe, maar het doet wel zeer. Zwarte nagel nou:-( Eh... Vanavond is er een 1 of ander feestje bij wat gasten die ik hier heb leren kennen. Misschien ga ik daarheen vanavond. Verder eigenlijk niet zo heel veel schokkend nieuws! Morgen begint de boatshow. Daar ff koekeloere en heb dat ik nog kan boarden morgen. Zal allemaal wat hectisch zijn deze week i.v.m. die show! Tot morgen! XXX

Geen opmerkingen: