woensdag, maart 15, 2006

15-3..4 Days left..

Stond vanmorgen in mijn volle enthousiasme om 9 uur op de steiger met mijn bindingen aan m'n voeten en het was me weer niet gegund. Startmotor stuk. Kon er niet zo heel rauwig om zijn, want de onderdelen van de x-star zijn eindelijk binnen! Dus wij naar de x-star toe om hem vast te poetsen enzo. We waren super enthousiast, want het blijft een super boot en de stek waar we de demo op moesten geven was helemaal te gek. Blauw water, palmpje hier, palmpje daar. Was in ieder geval een perfect scenario. Dus onderdelen gemonteerd, sleutel om gedraaid............... NIKS!!! Schijt boot! Word je toch doodmoe van?!?! Nou ja, het is in ieder geval nog mooi weer, dus geniet daar maar zoveel mogelijk van! Morgen komen de ouders van Tom weer thuis, dus dat betekent dat ik moet verkassen. Zat kamers in dat huis, dus er is vast nog wel een bedje te vinden. Anders lig ik vanavond bij de hond. Ook goed:-) Nog een fotootje van de boatshow voor een kleine impressie! Oooooooow ja, was ik helemaal vergeten....! Heb gister de Sheik gezien:-) Cool he.. Nou, ga nu echt.. toedels!! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou het zit ff nie mee he. Hoop dat de laatste dagen beter zijn. Nog ff genieten en dan terug naar het nog steeds koude NL.

Groetjes Jans