maandag, maart 27, 2006

27-3..

Ten eerste feliciteer ik mijn lieve buurjongetje met zijn 19e verjaardag. Hij wordt al groot... Verder ben ik erg verrast, want wat een reacties op mijn foto van gister;-) Toen ik het voor het eerst zag, dacht ik mijn tweelingzus gevonden te hebben! Maar goed, vandaag even op school geweest. Weer wat klasgenoten tegengekomen. Was erg leuk om ze weer te zien. Zijn altijd momentjes waarop ik school best wel mis. Het regelmaat enzo.. In ruil daarvoor krijg ik natuurlijk wel een dosis ervaring door het reizen en dat is meer waard. Die school staat er volgend jaar nog wel! 7 April dus naar Orlando. Echt veel zin in! Ff de USA op z'n kop zetten. We hebben ook nog even een dagje Miami gepland. Dus wordt dolle pret! Nou, voor t gemak nog even een fotootje erbij (weer iets meer Denise en eentje iets minder Denise) en morgen weer meer! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmmm....toch wel erg leuk dat losse haar ,....laat dat af en toe dan maar je andere Denise zijn...zijn genoeg kerels die dit erg leuk vinden!!!!!!!
Een echte anonymous
X

Anoniem zei

GVD, wat een lekker wijf!!!!!!! :-P