donderdag, april 13, 2006

13-4.. Orlando Airport

Lekker weer naar huis. Zal daar niet lang zijn, maar dat doet er niet toe! :-) Zit op het moment op het vliegveld in Orlando en dan vlieg ik naar Cincinnatti. Overstap van 4 uur dus moet nu even een beetje mijn batterij sparen! Mijn vader vliegt naar New York dus we vliegen niet samen. Nu moet ik dus alleen gaan sudokuen enzo.. Nou ja, overleef ik zeker wel! Ben echt super blij met de vooruitgang in mijn 360 en hoop daar zo snel mogelijk weer mee aan de slag te kunnen. Al hoorde ik slechte berichten wat betreft het weer in Nederland. Het wordt ons/jullie dan ook niet echt gegund he! Nou, voorlopig sta ik dinsdag in het vliegtuig naar Qatar waar het 30 graden is, dus ik wil nog niet teveel klagen. Als het weer tegen de 26e dan maar wel een beetje opknapt! Nou, ik ga stap zo met veel nekpijn (360) het vliegtuig in en spreek jullie later! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ,

kom zaterdag de vooruitgang met de 360 maar showen op Loosdrecht ! Water is al lekker opgewarmt hoor ... Hahahahaha ...

Greetz ,

Rooky !

Anoniem zei

Kom je nog paaseieren zoeken in Hilversum maandag? Beetje rellen in de tuin en 360's oefenen in de vijver. Lijkt me gezellig dus :-)

Bye, Flo.