dinsdag, april 18, 2006

18-4..

Ben inmiddels in Londen beland. Moet over een uurtje naar de gate en heb nog geen flauw idee waar dat is, maar dat merk ik vanzelf wel als er wordt omgeroepen dat mijn baggage van de vlucht wordt afgehaald als ik niet als de sodemieter bij gate.... verschijn. Was een vroegertje vanmorgen. Werd zelfs nog een kwartier voor de wekker wakker. Toen was het 4 uur, dus zal wel aardig versleten zijn vanavond. Ben erg benieuwd bij wie ik op de kamer slaap. Ik hoop bij Dallas.... Dan worden we hartsvriendinnen:-) Uhm, ik zal zo wel 8 uur aan de sudoku gaan denk ik. Ow ja, ben er vandaag achter gekomen dat Koreanen hun broodje ham/kaas graag in de koffie dopen! Te vies gewoon.. Nou, als ik vanavond nog op internet kom, zal ik ff een update maken! XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo pop,

Heb je niet meer gebeld, sorry! Zie dat je er al een hele reis achter de rug hebt. Moest erg lachen om je verhaal van de Koreanen want nu ik dat zo lees, besef ik dat ik dat al wist!! Ik heb dat ook een keer geconstateerd en ik herken dan ook de afgrijzing die je beschrijft :-) Is namelijk echt heel vies. Ik heb het zelfs op band staan en mijn gezicht spreekt boekdelen! Was ook op een vliegveld alleen was het ergens in Amerika. Maar goed, grappig dat jij daar nu ook getuige van hebt mogen zijn! Verder hoop ik inderdaad dat je een leuke roommate hebt en dat je een goeie tijd hebt daar. Ben trots op je.

Kuzzzie

Anoniem zei

hoi denise,
hoop dat als je dit leest er al zult zijn en de reis er dus op zit, want dat is niet niks!
was erg gezellig gisteren. hopelijk heb je een een leuke tijd daar! succes en groetjes, ingrid

Anoniem zei

veel succes daar, en geniet een beetje, voor je het weet ben je weer thuis, dag snies, kus birgitt en cindy xxxxx