woensdag, april 19, 2006

19-4..

Kon helaas gister niet meer op het internet komen. Was een beetje te laat en ik moest ook een prepaid kaart in het hotel halen om toegang te krijgen tot het wireless internet. Maar goed, hier ben ik dus en heb in geen tijden zo lekker geslapen. Ik denk dat ik dit bed en kussen maar meeneem. Maar goed, ik begin even bij het begin.. Gister dus nog een vlucht van Bahrein naar Qatar. Dacht dat het nog een uur vliegen was, maar was geloof ik 20 minuten. Meer zoiets van omhoog en omlaag! Toen ik aankwam heb ik echt nog 45 minuten voor de paspoort controle gestaan. Wat een rij zeg. Heel Qatar was er ongeveer. Gelukkig hoefde ik daarna niet op mijn boardbag te wachten, want die lag natuurlijk al lief op me te wachten. Was blij om dat ding te zien, want had echt een gevoel dat mijn bag er niet zo zijn. Toen we namelijk vertrokken uit Londen, zei de captain dat de verkeerde lading in het vliegtuig lag. 5 Minuten later was dat dan weer niet zo, dus ik kreeg er een beetje een raar gevoel bij! Maar goed, we werden meteen opgehaald van het vliegveld en was rond 10 uur in het hotel. Na het inchecken nog even wat naar binnen gewerkt en toen meteen naar mijn kamer gegaan. Daar kwam ik tot mijn grote verrassing Louise Moore tegen die gistermorgen al was aangekomen. Haar boardbag was wel weg, maar die werd gelukkig gisteravond nog afgeleverd. Geen stress dus! Heb toen nog 101 pogingen gedaan om online te komen, maar kon mijn ogen echt niet meer openhouden. Ben voor het eerst ook maar 1 keer wakker geworden en verder als een roosje geslapen. Uhm, verder is het weer super goed. Beetje zoals Dubai. Wel veel wind alleen... Nou ja, daar ben ik inmiddels toch wel aan gewend. Verder is het erg warm en zullen we vandaag niet veel gaan uitspoken. Beetje bij het zwembad liggen en bijkomen van m'n jetlag (2 uur tijdsverschil:-) Toch niks beters te doen! Ff denken of ik iets vergeten ben...... Nee, niet echt. Zal veel online zijn dus probeer m'n log lekker up to date te houden! Ow Lida, als je dit leest.... Ik heb 28 april opnames voor Nederland 3 en ze vroegen zich af of ze wat shots mogen maken als je mij aan het masseren bent?!! Laat maar even weten.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise, Leuk hoor tv.
Weet je al welke tijden ze daar bij in gedachten hebben.Moet voor de middaguren anders even wat regelen met Johan.Veel plezier en geniet er maar lekker van, XXX, Lida.