vrijdag, april 21, 2006

21-4.. Update

Godskelere... Wat een dag zeg! Er zijn echt zoveel dingen die ik wil vertellen, dus laat ik maar bij het begin beginnen:-) Vanmorgen begon het al met de bus eigenlijk. Die vertrok in ene 3 kwartier later for some reason, dus had alweer ff langer in mijn bed kunnen blijven liggen. Dat was natuurlijk geen ramp, want ik was toch al wakker, maar gaat om het idee he! Toen we rond 12 uur bij het water waren, waren de shortboarders nog bezig. Best grappig om te zien. Dat gegoochel op zo een klein plankje is toch best leuk om naar te kijken. Niet voor heel lang, maar een uurtje was precies goed. Maar goed, net toen we op de steiger stonden, draaide de wind en kwam recht van zee af. Iedereen had de zelfde omstandigheden dus Dallas ging na veel vloeken en tieren het water op. Dallas is trouwens nou niet precies de persoon die ik verwacht had te ontmoeten. Ff kort door de bocht... Ze is echt heel arrogant en de hele wereld draait om haar echt. Niet te geloven. Had een hele andere indruk van haar, dus ze is vanaf nu niet meer mijn idool:-) Maar goed, zij was dus degene die als eerst het water op moest en ik hoorde haar bij de beginboei nog vloeken en zeiken. Niet te filmen echt.. Ik snap dat ze gefrustreerd is, want haar eigen board ligt nog in London ergens, dus moest op Phillip Soven zijn board rijden. Alleen vind ik het niet handig dat je als echte ambassadeur van het vrouwen wakeboarden je zo gaat gedragen. Onbegrijpelijk echt.. Maar ja, dat is mijn mening.. Ook verkondigde ze open en bloot aan tafel dat zij echt wel allemaal onze 'ass zal kicken'. Dat is waarschijnlijk ook zo, maar ze is zo gefrustreerd dat ze dat ook zo gaat lopen verkondigen. Weinig respect left duss.. Oke, de juryleden en riders kwamen erachter dat het water echt niet te doen was en ze besloten het 2 uur uit te stellen. Dat was opzich niet zo heel vervelend, want het water was echt kutje! Wij dus terug naar het hotel om te lunchen en na de lunch moesten we heel snel de bus in, want ze hadden het schema omgegooid. Nu moesten de mannen eerst, daarna de vrouwen en dan morgen gewoon de finales. We hadden uiteindelijk nog de vrouwen shortboarders eerst, toen de mannen wakeboarders en ja, je raadt het al.... TOEN WAS HET DONKER!! Geen vrouwen wakeboarden dus vandaag. Toen hebben ze maar besloten dat alle vrouwen meteen door naar de FINALES gaan. JESUS CHRIST!!! Wel een beetje een gemengd gevoel over eigenlijk. We maken nu enerzijds allemaal kans op centen, maar aan de andere kant heb ik er geen reet voor hoeven doen. Nou ja, ik neem et maar zoals het is en ga gewoon dik aan de bak morgen. Ow ja, ik ben nog niet klaar.. De trip terug naar het hotel was het meest gevaarlijke trippie wat ik ooit gehad heb.. Jezus christus. Die gasten kunnen hier zo NIET rijden! Ze hebben hier vluchtheuvels van 45 cm hoog en ze gaan gewoon volgas over die krengen heen. Daarnaast zaten we met 10 man in een 6 persoons busje plus alle boardbags van de 10 mensen. Ga maar na! Dacht dat Achmed ons dood wilde hebben!! Nu dus beland in de hotellobby. Morgenochtend moeten we boarden. Rond half 11 mijn tijd denk ik.. Zal jullie dan opnieuw laten weten hoe de dag is verlopen. Als er nog iets in me opkomt, zal ik vanavond nog ff bijwerken.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi denise,
nou, zo maak je weer eens wat anders mee? en denk maar zo, je staat toch lekker in de finale, maakt niet uit hoe! heel veel succes morgen, we zullen voor je duimen. x, ingrid