zondag, april 23, 2006

23-4..

Het zit er alweer bijna op. Behoorlijk snel gegaan en weer 1001 ervaringen rijker. Voordat ik wegging had ik het best even moeilijk, want dit was toch de eerste keer dat ik zonder aanhang naar een wedstrijd ben gegaan, maar eigenlijk na een minuut in Qatar had ik het al super naar mijn zin! Heb zoveel nieuwe mensen ontmoet en zoveel nieuwe dingen gezien en ik ben er van overtuigd dat het me alleen maar sterker maakt. Dat heb je ook wel nodig in dit wereldje heb ik gemerkt. Heb gisteravond even gesproken met Colin Hart en hij vertelde me dat ik de kaarten in handen heb om Europa op de kaart te zetten etc. Ik ben nu nog meer gemotiveerd, want dat was het beste compliment wat ik tot nu toe gekregen heb! Ben blij dat ik het heb onthouden, want vlak daarna begon Paul Fong me vieze bacardi cola te voeren. Stond na 2 van die krengen al op mijn kop en voordat ik wist zat ik ff bij Cathy Williams op de kamer. Ze had geloof ik ff een uitlaatklep nodig, want ik kreeg alle liefdesverdriet stories om m'n oren. Ben in ieder geval ook weer wat wijzer wat dat betreft:-) Moet zeggen dat de meiden me behoorlijk snel hebben opgenomen. Ga zo ff met Amber Wing op stap en daarna toch echt ff de sauna in ofzo! Misschien nog ff een uurtje liggen daarna! Nou goed, al met al weer een stuk wijzer en heel erg stoked! Fotootje van gisteravond erbij, want het is wel super gezellig geweest! XX

1 opmerking:

Anoniem zei

goed ze snies, zo hoort het te gaan, gezelligheid mag best, go for it....... birgitt xxx