donderdag, mei 11, 2006

11-5..

Vanmorgen was ik natuurlijk alweer om 7.15 wakker, maar kon er opnieuw niet rauwig om zijn, want het was weer prachtig weer. Ook moest ik vroeg op school zijn, dus moest er toch al bijna uit. Dus op weg naar school weer eens vet in de file! Was lang geleden, maar maakte me natuurlijk niks uit in m'n nieuwe Smartje. Is toch een automaat dus geen been dat is volgelopen met lactaat:-) Moest trouwens ff naar school om m'n nieuwe opdracht te bespreken. Ziet er goed uit en ben echt heel benieuwd. Het is wel op HBO niveau, maar denk wel dat ik het aankan!! Eenmaal weer thuis meteen mijn board spulletjes ingepakt, want had een klein fotoshootje op het Lido. Kom op de cover van de nieuwe Almere Perspectief en dan hebben ze natuurlijk wel materiaal nodig. Daarna doorgereden naar Loosdrecht en weet weer meteen waarom je daar niet moet boarden met mooi weer. Tenminste, je kan wel boarden, maar natuurlijk niet te hoge verwachtingen hebben wat het water betreft. Maakte me niet veel uit, want heb het weer heerlijk naar mijn zin gehad! Was weer erg gezellig. Nou, morgen gewoon werken. Eerst om 8.30 even de auto wegbrengen voor de belettering. Ben erg benieuwd. Zal ff wat foto's maken als hij klaar is en dan op de site zetten. Morgen is mams ook jarig dus we gaan lekker BBQ'en:-), maar eerst nog even werken. Laatste dag mooi weer, dus laten we er maar even van genieten. Tot morgen.. xxx

Geen opmerkingen: