vrijdag, mei 26, 2006

26-5.. 2nd part!

Zo, zit weer ff op m'n kamer. Ben net ff wezen kijken bij de Junior Men. Niet normaal gewoon! Echt een belachelijk hoog niveau. Is dat natuurlijk niet heel erg gek bij een wedstrijd zoals deze, maar m'n bek viel toch wel open! Maar goed, verder waren die meiden er niet dus ben na 2 uurtjes weer weggegaan! Ben al 5 uur op en verveel me een klein beetje.. Al die airco's zijn trouwens ook niet goed voor je. Ben blij dat ik wat truien heb meegenomen! Verder heb ik Tara Hamilton voor het eerst gezien. Wat me trouwens opvalt bij al die meiden, is dat ze echt rete grote tieten hebben. Dat is niet normaal meer. Viel me ook al zo op bij Emily Copeland. Goed, morgen dus de voorrondes. Vanavond om 5 uur is de ridersbriefing en zal dan wel horen bij wie ik in de heat zit! Ik weet dat de eerste 2 van elke heat doorgaan en de rest naar de LCQ. Er zijn 3 heats.. Ik hoop dat het qua tijd allemaal uitkomt, want ik moet om 17.05 in het vliegtuig naar Amsterdam zitten. Zou lullig zijn als ik dat weeeeer allemaal om moeten boeken. Ze hebben nu natuurlijk weer 3 keer het schema omgegooid, dus daar is niet echt een pijl op te trekken. Anders declareer ik het wel bij ze:-) Nou, zal voor de rest wel een beetje chillen. Gaat me namelijk best goed af hier. Leuk volk ook! Ben benieuwd wat eruit komt. Nog 2 fotootjes waarvan 1 met m'n kleine Australische ettertje! XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

zal wel nep zijn, puur natuur is beter.afz.ex.bro

Anoniem zei

Ja hier in Amerika is 't heel normaal om voor je 16de verjaardag een borstvergroting te krijgen...dus vandaar die boezems ;)

Succes met alles!

denisedehaan zei

Ex bro?!?! Dat kan er maar 1 zijn..

Anoniem zei

Hallo lieverd,

ga je goed je best doen? Klinkt allemaal erg spannend, hoop dat je een goede heat treft. Denk aan je, ook vanuit het verre Thailand leef ik met je mee natuurlijk!

Kus kus!