zaterdag, mei 27, 2006

27-5.. 2nd part..

Nou, de dag is nog heel jong, maar er zijn alweer 1001 dingen gebeurd. Heb de heats binnen. In mijn heat zit Laura Lohrmann, Robbie Rendo en Emily Copeland. Ik start als derde en dat is zeker niet verkeerd. Alleen Emily start achter mij en dat is de enige die ik niet echt hebben kan. Maar goed, mocht ik dus in de finale komen, en laat ik de goden niet verzoeken, moet ik dus weeeeer mijn ticket omboeken, want de finale van de vrouwen is morgen pas rond 4 uur. Nou ja, niks aan te doen. Erg spannend allemaal. Ik zal in ieder geval ff beter over mijn run nadenken dan in Qatar! Als ik heb geboard, komt er meer. Je kan het via de webcam volgen als je het wilt. Moet je ff googlen, want ik weet niet welke site het is! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey kleine gek

Veel suc6 zo in je heat x

Anoniem zei

Veel succes Denise , Leuk om het zo te volgen

Groetjes Cybermama (Zwany)