dinsdag, mei 30, 2006

30-5..Damn!

Jezus christus. De eerste keer dat ik vanmorgen m'n wekker door het raam wilde gooien. Lag gisteravond 21.30 in bed en werd rond 7 uur dus wakker. Aan 1 stuk door! Had alleen het gevoel dat ik nog 12 uur had kunnen blijven liggen. Helaas.... moest aan het werk in Harderwijk. Opzich niet zo heel erg, want heb het altijd wel naar mijn zin. Al voelde ik me echt versleten! Was 18.00 weer thuis en sinds toen lekker aan het chillen:-) Nou, morgen het water op. 360 Time! Ben best gemotiveerd en dat is ook wel fijn om te weten. Niet dat ik met lood in mijn schoenen het water op ga! Goed, ik ga aftaaien. Zo lekker slapen! Morgen meer.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is dat ik morgen moet werken anders was ik komen kijken, heb alles via de came gevolgt en wil het wel een keer in het echt zien... Maar het is inderdaad beter dat je met een lekker gevoel het water op gaat, dan gaat het meestal een stuk beter.. Veel plezier morgen x thom