dinsdag, september 19, 2006

19-9..

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet 100% bij de les ben. Kom net een club uitrollen waar het best gezellig was.. Ff denken hoor.. Vanmorgen ongeveer 9.30 opgestaan.. Alles volgens het schema. Dus lekker geboard. Raleys beginnen steeds meer sense te maken dus heb er wel vertrouwen in. We zijn al bezig met het opbouwen van de World Cup. Ben bij een aantal meetings geweest en het is goed om te weten wat er allemaal achter de schermen speelt! Zo waardeer je het hele spektakel een stuk meer! De venue wordt nu al opgezet. Betekent dat alle frames van de stands enzo al worden opgebouwd. Echt super om het allemaal vanaf het begin mee te maken. Verder heb ik mijn bed vanmorgen verschoont. Zag er tegenop om hem nu nog op te maken, maar de landlord heeft het voor me gedaan! Wat aardig he.. Heb namelijk een hekel aan bedden opmaken. Was trouwens pleuris heet vandaag! Helemaal goed. Zo ff in de spiegel kijken of ik al een beetje bruiner ben! Nou, ik ga ff douchen. Volgens mij kan ik dat wel ff gebruiken.. Tot morgen!! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

club uitrollen club uitrollen wel nu weet ik zeker dat je het naar je zin hebt geniet er maar van kusjes pap en mam xxx