maandag, oktober 16, 2006

16-10..

Knock knock... Vanmorgen stond de landlord al vroeg met 2 grote dozen in zijn hand voor m'n deur. Of ik ff wilde tekenen. Kon maar 1 ding betekenen....... Nieuw board en nieuwe bindingen:-) Wat zou ik toch zonder de Noormannen moeten. Verder vanmorgen ook wakker geworden zonder m'n moeder naast me. Ook raar.. Kom er wel weer overheen. Alles gaat nu gewoon door hier. Van de week ff naar de immigratie om mijn verblijf weer te verlengen en dan moeten alle puzzelstukjes een beetje in elkaar gaan vallen. Vandaag niet veel bijzonders op de planning. Vanmiddag ff naar Dallas. Die gaat als het goed is morgenochtend weer naar huis. Die zal wel blij zijn.. Vanavond dus voetballen en dan kan ik morgen de volgende bezoeker gaan ophalen van het vliegveld. OK, later meer..XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk stuk in de krant van daar, hopenlijk kun je het al die tijd uit houden zonder mams, maar er zullen genoeg mensen zijn die je komen opzoeken. Tenslotte ben je big girl now. Leuke verjaardag gehad van Natas. Voor de rest geen nieuws. Nou we volgen je op afstand. The Grammies

Anoniem zei

Hey Denise, net weer ff bijgelezen op je site. Klinkt goed allemaal zeg en ik ben echt benieuwd naar je skills als je weer terug bent! En dat je wedstrijden board met Friday, Copeland enzo, respect! Veel plezier nog daar en tot volgend seizoen! Hoi!

Sieb