vrijdag, oktober 20, 2006

20-10..

Sorry voor de late update, maar zat vanmorgen al om 8.30 in de trein. Moest vroeg op de skischool zijn. We hebben de komende 2 weken alleen in de ochtend hoog water, dus worden een paar vroege ochtendtjes. Maakt niet uit. Vind ik toch het fijnst. Kroontjes hebben het volgens mij heerlijk naar hun zin. Ellen is vandaag ff met ze op stap geweest. Zit veel op de skischool deze dagen, dus ben blij dat zij in ieder geval mensen heeft die ze kent. Vanmorgen ff geboard dus. Ging minder dan ik had gehoopt. Maakt verder niet uit. Heb er wel vertrouwen in! Vanavond wordt het Indische Nieuw Jaar gevierd, dus Ellen en de Kroontjes zijn ff naar Little India. Ik heb t ff laten gaan. Ben gesloopt. Ow trouwens, ik net met m'n slome kop. Ik wilde nog ff snel de trein in springen toen de deuren al dicht gingen. Auw.. Kon net, of net niet. Ben ik nog niet uit:-) 1 Ding weet ik zeker. Die deuren geven niet mee! Goed, ik ga het niet te lang maken. Morgen weer een dag skischool. Early call. 9.30 op de skischool. Morgen komt Abel ook deze kant op. Wordt gezellig! Nog 1 ding.... Heb mijn vergunning voor de boot op het Weerwater niet gekregen. Wat een verrassing. Moet misschien maar immigreren, want in NL wordt het op deze manier niks! Was ff balen dus! Oke, laters.. XXX

Geen opmerkingen: