vrijdag, oktober 27, 2006

27-10..

Was ik weer. Half uit mijn raam hangend om wireless te ontvangen. Vaag dat de telefoonlijn in ene niet meer op m'n site kan komen. Nou, gelukkig weinig bijzonderheden. Ellen is vandaag vertrokken naar Lankawi. 1 Of ander eiland. Schijnt erg leuk te zijn. Vandaag weer ff geboard. Iets van 5 keer mijn 360 geland. Gaat gelukkig elke dag beter. Morgen ff een dagje vrij van het boarden. Moet naar immigratie om een verblijfsvergunning voor 6 maanden te krijgen. Moet lukken nu Singapore Sports Council een brief heeft geschreven. Ben benieuwd. Zo ff een happie eten met de Kroontjes. Ze willen eerst ff mijn appartement zien, dus ben maar ff aan de schoonmaak gegaan. Nils heeft trouwens zijn crowmobe gestaan. Ziet er allemaal erg goed uit.. Nou, ik ga rustig door met een plan uitwerken voor de komende 6 maanden. Geen idee wat ik precies wil. Moet in ieder geval ff mijn vaarbewijs halen hier. Kan de Nederlandse niet gebruiken. Beetje kut, maar niks aan te doen. Heb dat ding toch nodig als ik evt. Paul z'n skischool over wil nemen. Goed, heb al genoeg gezegd! Ik ga me ff snel douchen en dan eten. Heb honger voor de verandering! Wil nog ff veel succes wensen aan mams, Birgitt en opa vandaag. Im there in spirit! Kus!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ,

grootse plannen dus ! Gaaf ... Laat het maar weten als je vanuit wat hulp kan gebruiken !

Succes !

Rick
boardstock.nl