vrijdag, november 17, 2006

17-11..Let's go NUTS!

Weer zo een top dag! Fuck wat is het heet! Lekker hoor! We hebben wel weer gegild vandaag. Wat een lol.. Boarden ging ook weer helemaal top, dus heb het aardig naar mijn zin zal ik zeggen. Jammer dat ik morgen Remy weer naar Astrid moet sturen, want ik vind het echt super nu hij er is! Niet dat ik het alleen niet naar mijn zin heb, maar het blijft erg gezellig! Uhm, net ff nog een stukje wezen hardlopen. Was ook wel weer lekker ondanks het zo heet is! Zo lekker naar het centrum en voor de verandering Sushi eten:-) Verder geen nieuwtjes. Wel een hoop leuke foto's en filmpjes gemaakt vandaag! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk om naar je foto's te kijken, moet je vaker doen, het ziet er goed uit. Ben blij dat je je 360 onder de knie heb, de link is gelegd moet je maar denken.
kus van ons, Birgitt en Cindy xxxx