maandag, november 06, 2006

6-11..

Het zit er weer op. Ben blij dat ik terug naar huis kan nu.. 3 Dagen Taiwan is echt meer dan genoeg! Begrijp me niet verkeerd hoor. Heb er weer een super ervaring bij en daar gaat het om. Heb weer een hoop nieuwe mensen leren kennen. We moesten aan het eind nog een handtekening sessie doen. Was wel weer grappig. Voelde me ff een celeb. Iedereen daar moest wat van je. Echt niet te geloven. Anywayz... Kreeg net een email dat de lessen voor het vaarbewijs morgenavond beginnen:-) Nou ja, kan het maar beter meteen gaan doen. Hebben we dat ook weer gehad. Ga waarschijnlijk met Max en P. Kunnen we eindelijk legaal Paul een beetje helpen met het varen, zodat hij wat tijd kan besteden aan andere dingen. Wel zo fair! Ga nu ff mijn tas pakken en ontbijt scoren. Later meer.. XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een lekker leventje heb je toch...... geniet maar!!!!!
birgitt en cindy xxx
p.s. Marco Borsato was waanzinnig,thanks........

Anoniem zei

Tja het begin is er, nu weet je wat het betekent om beroemd te zijn. Ik wil wel met je ruilen de komende tijd. Jij naar dit kouwe kikkerland en ik lekker in een warm land overwinteren. Maar ja er zijn nu eenmaal luxe paarden en werkpaarden

Wilco

Anoniem zei

Hey Niez!

Je hebt het super naar je zin als ik het zo allemaal lees.
Zit te denken om misschien nog ff een keertje langs te komen. Moeten maar ff over spreken op msn ofzo. Moet te doen zijn denk ik?!
maar ja,

Geniet er nog maar even van. tis alweer bijna april :P!

Grtz,

Vin