woensdag, december 13, 2006

13-12..

Vorig jaar rond deze tijd zat ik nog op een olifant in Thailand.. Wat gaat de tijd hard. Af en toe niet meer bij te houden. Maar goed, alles lekker hier. Mijn 360 lijkt weer ergens op gelukkig, dus das goed nieuws. Verder weinig opvallende dingen. Heb vannacht als een blok geslapen. Geen 1 keer wakker geworden en dat is toch wel heel erg zeldzaam. Nu al de tweede keer dat het gebeurt. Ben tegen 10en richting Kallang vertrokken. Was vandaag 'goonie goo goo day'. Betekent gehandicapten dag. Was een super ervaring, maar denk dat ik nog niet het geduld heb om dat een hele dag te doen. Verrassend he.. Ben tegen 17.30 lekker naar huis gegaan, zodat ff wat dingetjes kon doen. Gelukkig ben ik weggegaan, want daarna was Mother Earth weer boos. De pleuris brak weer eens los, maar had gelukkig geen natte onderbroek. Nu ga ik ff snel eten en dan lekker chillen.. Ow trouwens, ben EAME rider of the year. Toch wel weer een leuke bekroning op het seizoen. Nog ff een fotootje van het team van afgelopen week. Tot morgen.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Grappig da blonde haar van jou tussen al die mensen met Zwart haar. Je valt goed op zo.
Gefeliciteerd met je eame rider of the year. Ook weer leuk idd. Tot snel. Groetjes Jans