woensdag, december 20, 2006

20-12..

Bubba... Ben vet verbrand! Dit land is van uiterste. Jesus.. Lekker hoor. Vanmorgen al om 9.30 in de trein (ja, das vroeg tegenwoordig). 4 Sets geboard vandaag en eindelijk ook weer mijn hs fs 360. Leuke groepen gevaren, dus mijn dag kan niet meer stuk. Zal het wel niet al te laat maken. Ben echt gebroken.. Door de hitte denk ik. Nou ja, kan er niet over uit hoe blij ik ben met dit soort dagen. Die zijn echt helemaal de bom:-) Uhm, niet veel meer eigenlijk. Een dag van veel zon, veel lachen, veel boarden en veel genieten. Weet weer precies waarom ik hier ben en NOG LANG NIET naar huis kom.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Pardonnnnnnnnnnnnnn, nog lang niet naar huis kom????, uhummmmmmmmmmm, nee hoor als jij maar gelukkig bent, dan zijn wij het ook. Kus Birgit en Cindy xxxxxxx