zondag, december 24, 2006

24-12..Update

Sjah, en dan zit je opzich vrij alleen in je kamertje op een avond die je normaal gesproken met je familie doorbrengt. Moet zeggen dat het me best goed afgaat, maar op dit soort momenten kan je een hoop nadenken. Soms meer dan je zou willen. Realiseer me elke dag dat ik best een gelukkig persoon ben. Ik bedoel, heb alles wat ik nodig heb, heb een nieuw leven in Singapore, want zo zie ik het wel inmiddels, maar mis NL best wel. Helemaal zo rond deze dagen. Zal nooit vergeten waar ik vandaan kom. En zal nooit de mensen vergeten die een grote rol in m'n ontwikkeling hebben gespeeld. De mensen op school, m'n vrienden, m'n sponsoren en de belangrijkste niet te vergeten; m'n ouders. Door hen kan ik nu toch op m'n eigen benen staan. Aan de andere kant van de wereld. Sjah, en dan kom je in Singapore. Start van een nieuw leven. Nieuwe vrienden, nieuwe levenswijze.. Een super coach! Echt een super coach die het onmogelijke uit me haalt. Net zoals Peter dat deed. Nooit verwacht dat ik ooit zo een soort connectie met iemand kon hebben. Werkt goed. Nou goed, heb alles weer van me afgeschreven.. Wil Gerda en m'n ouders een dikke kus geven. Jullie zijn elke minuut van de dag bij me. Fijne feestdagen en ben nog niemand vergeten!!! XXX!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Alleluja, denise heeft het licht gezien...... fijne dagen toegewenst, kus Birgitt en Cindy xxx

Anoniem zei

en je lieve nichtje dan? denk je ook aan mij!!?!! mis je wel hoor niez, ookal zagen we elkaar niet zo super vaak maar toch:D fijne kerst lief nichtje xxx cindy

Anoniem zei

Wat een lekker wijf ben je toch! Leuk dat je daar stil bij staat en je dat dus realiseert. Helemaal stoer dat je het ook nog opschrijft. Jouw ouders zullen wel bere trots op je zijn en dan niet in de eerste plaats op je prestaties....

Gr Barbèl