zaterdag, december 30, 2006

30-12..

En nu is het aftellen echt begonnen... 2006 Is toch wel een jaar geweest met een hele hoop nieuwe ervaringen en er is geen betere plek dan Singapore om dat jaar af te sluiten en om het nieuwe jaar te beginnen. Mijn verblijf hier heeft me een hoop nieuwe uitzichten gegeven en kan niet wachten om het te gaan ervaren. Het boarden gaat op het moment super en kan nu eindelijk is laten zien wat ik kan tijdens de wedstrijden. Ben gewoon bijna bang om terug naar NL te komen.. Hoop dat ik fit kan blijven en veel kan boarden, want anders wordt het niet wat. Boek zo een enkele reis terug naar Singapore. Ben denk ik pas in juni terug. Tegen die tijd is de eerste World Cup en daar moet het toch wel gaan gebeuren. Vandaag Kallang.. Paar uurtjes gevaren en daarna richting het vliegveld. Abel heeft wat geld meegenomen uit NL. Hij moet hier overstappen. Die gaat weer richting Bangkok. Zo ff eten met de jongens en dan lekker chillen op bed.. Ben best moe.. Mijn buren besloten een feestje te houden om 7 uur in de morgen. Was dus niet lekker uitslapen.. Ik ga voor een happie eten nu.. XXX

Geen opmerkingen: