dinsdag, januari 16, 2007

16-1..

Whassup.. Vanmorgen zowaar 9.30 wakker. Cool he:-) Moet morgen zo snel mogelijk naar immigratie om mijn verblijf te verlengen. Hoop maar dat ze verlengen, anders moet ik per direct het land uit. Best spannend. Moet dan naar Maleisie. Alleen de plaats waar ik dan heen moet, staat onder water. Wordt nog een avontuur. Anyway, vandaag schijnt eindelijk de zon weer. Hoop maar dat het zo blijft. Moet tegen 4 uur boarden. Kan niet wachten. 6 Dagen niet op m'n plank gestaan!!! Veeeel te lang.. Goed, ik ga ff klein boodschappie doen! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Goeie keus, Maleisie. Hoe meer water, hoe beter, lijkt me in dit geval. Als het ook nog lekker vlak is dan mazzel je helemaal. Hoe is het met je buikie? De rust weer teruggekeerd? Herftige virussen / bacterien daar, maar hoop voor je dat het nu over is. Nog nieuwe figuren in de planning? Wat komt er na de drietjes? Veel liefs, Flo.