vrijdag, januari 05, 2007

5-1..

Oke.. Ik ben weer op weg naar Singapore. 2 Dagen Kuala Lumpur vond ik wel weer meer dag genoeg. Sinds ik in Singapore leef, lijkt geen enkele plek meer zo leuk als daar. Maar goed, zit dus nu in de bus. Hoop maar dat ik in Singapore terecht kom. Voor 8 euro heb ik hier een 4 uur duren trip. Daar heb ik volgens mij geen eens een enkeltje naar Amsterdam voor in NL. Anyway, ik mag maar 2 weken in Singapore blijven. We moeten dus ff wat nieuws verzinnen. Ga wel naar de Nederlandse ambassade. Nou, die skishow heb ik eigenlijk niet eens gezien. Morgen is de opening van het festival en ik had echt geen zin om nog een daggie langer te blijven. Goed, nu het belangrijkst! Ik ben genomineerd voor de Flevolands sportverkiezingen en ik vraag jullie dus vriendelijk om ff op me te stemmen. Link staat hieronder. Je kan ook op de titel van dit stuk tekst drukken (5-1). Je wordt dan direct doorgelinkt. Alvast bedankt.. XXX www.sportflevo.nl/verkiezingen

Geen opmerkingen: