dinsdag, februari 20, 2007

20-2..

Nou, ik was niet van veel woorden gister. Voelde me niet echt lekker. Beetje koortstig en pijn in m'n strot.. Ben ook niet naar de skischool geweest. Was niet druk ofzo.. Mag daarom vandaag terug betalen. Volle bak. Van 9 tot 5. Dan staat het water zo laag, dat we amper de boot eruit kunnen halen. In ieder geval hebben we leuke staff vandaag en het weer ziet er een stuk beter uit dan gister! Zit te denken om mijn MRI scan in NL te doen ipv hier. Wat denk jij Lida? Ik ga ff douchen en dan richting Kallang.. Tot later!

1 opmerking:

Anoniem zei

Voor zover ik het kan bekijken zal de techniek in het ziekenhuis van singapore heus niet slechter zijn dan in nederland. Misschien zijn ze daar zelfs wel verder.Als je de medische wereld in singapore niet vertrouwd dan moet je inderdaad terug komen.Het ligt er ook aan hoe lang je daar nog kan blijven i.v.m de eventuele behandeling.Maar stel dat je het hier doet dan krijg je wel te maken met een nieuwe diagnose,een wachtlijst waar weer heel veel tijd in gaat zitten. Of je moet de kosten zelf betalen in een prive kliniek.Ik denk dat je best daar een MRI kan laten maken ( je hebt je afspraak toch al?)Dan wacht je de uitslag af. Is het fysio dan doe het daar, is het opereren dan kan je net zo goed en zelfs beter naar huis komen want dan gaat daar toch een hoop tijd inzitten en dan heb je tenminste je ouders en ons allemaal om je heen.Ik wens je veel wijsheid lieverd. Doe in ieder geval dat wat je gevoel je ingeeft.Veel dikke XXX, Lida.