zondag, februari 25, 2007

26-2..

Nou, ff 3 klote dagen achter de rug. Had het niet naar mijn zin. Opzich niet gek als je nagaat dat ik hier al bijna een half jaar zit. De tijd vliegt echt voorbij. Niet te geloven. But when you're down, the only way is up. En nu ben ik dus weer on track. Vandaag stond ik om 7 uur naast mijn bed. Eerste boeking was om 9 uur dus was een vroegertje vanmorgen. Paul wilt niet dat ik teveel vaar, omdat ik natuurlijk moet boarden, maar wilde vandaag toch ff de shift overnemen van een vriend. Hij was zaterdag al vroeg op. Kijk wel uit naar morgen.. Geen wekker, en lekker uitslapen. Op mijn manier dan.. Waarschijnlijk 9 uur. Moet om 11 uur bij de dokter zijn. Kijken wat er uit die MRI komt. Ben benieuwd.. Nou, ik ga mijn ogen sluiten. Dag was lang zat.. xxx

Geen opmerkingen: