donderdag, februari 08, 2007

8-2..

Goh goh, was me weer een dagje. Vanmorgen 7 uur op en als de sodemieter naar de school van dat vaarbewijs om te registreren voor mijn praktijk.'Hi, I would like to register for the ppcdl practical test. Can at 17th of March.. WHAT THE F*CK!!! Echt niet dus he. Ben meteen naar de captain gegaan om iets te regelen voor zaterdag. Na een hoop konten likken heb ik mijn zin gekregen. A.S zaterdag om half 1 ben ik de eerste. Gelukkig hoor. Ga echt niet ruim een maand wachten. Daarna weer snel naar huis gegaan om mijn spullen te pakken, want de eerste boekingen stonden alweer bijna op de steiger. Moest halverwege het varen naar de fysio. Hij was meer bezorgd over die bobbel op mijn knie dan over mijn meniscus. Moet mijn bovenbeen veel stretchen, want die aanhechting is een beetje gefuckt. Viel hem op dat mijn bovenbenen super strak staan, dus nie goed he. Nou, daarna weer terug naar Kallang om te varen. Na het varen als een speer naar de EHBO lessen en nu eindelijk thuis.. Was een lang dagje, maar weer super voldaan!! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi denise! succes vandaag met je vaarbewijs praktijk! zal best wel gaan lukken! groetjes, ingrid