maandag, maart 19, 2007

19-3..

Maandag, wasdag. Wat een gezelligheid. Filmpje gepakt, gesopt, gegeten en uiteindelijk zit ik weer thuis. Plannen iets gewijzigd voor de 1000e keer. Kom 1 mei naar huis. Vind het mooi geweest. Nog ff 6 weken knallen en dan is het tijd om huiswaarts te keren. Het zal mijn hart breken, maar ik moet ff wennen aan het idee dat ik komende jaren in 2 werelden zal gaan leven. Heb hier zoveel mensen leren kennen die me zoveel hebben geleerd. De ene helft van Denise wil nooit meer weg, de andere helft van Denise is al bijna naar huis aan het kruipen. Maar goed, nog ff doorbijten en alles geven en dan ben ik klaar voor het wedstrijdseizoen. Kan er enorm naar uitkijken! Zie mijn trip naar huis als een 'bussines trip'. Zo houd ik mijn hoofd een beetje boven water, want het gaat echt mijn hart breken om hier een aantal mensen achter te laten. Word er niet veel vrolijker van en is echt super verwarrend, omdat ik thuis ook zoveel heb. Moet gewoon ff door de zure appel heen denk ik. En nogmaals, ben maar 12 uur van Singapore vandaan straks en een ticket is heel makkelijk geboekt. Al denk ik niet dat het zo snel zal gebeuren. Ben begin september weer in Singapore en vind dat eigenlijk vroeg genoeg. 1 Ding is zeker, ik heb mijn plek gevonden en dat gaat niets of niemand mij afnemen. Singapore en mijn vrienden hier hebben mijn hart genomen en ze zijn niet bereid het terug te geven. Geen probleem als je het mij vraagt. Zolang ik een goede wakeboarder wil blijven, moet ik veel trainen. Lukt niet in NL. Hoe lullig het ook klinkt, de omstandigheden daar zijn verre van ideaal. Wil niemand voor het hoofd stoten. Heeft ook met niemand wat te maken, maar meer met de faciliteiten die Nederland biedt. Hoop dat niemand die verkeerd begrijpt. Heb hier een FANTASTISCHE coach, mooi weer, een boot die het altijd doet en beschikbaar is en heb hier geweldige vrienden. Een totaal nieuw leven dus! Goed, heb mijn ziel weer ff bloot gelegd. Ben op het moment gewoon 1 grote puinhoop als het om emoties gaat. Ik denk dat ik maar gewoon met de flow moet gaan. Heeft geen nut om er teveel over na te denken. Zuigt me leeg. (zeg het allemaal wel heel stoer, maar ik denk aan weinig anders). Kan niks anders doen dan afwachten en alles te geven in de laatste 6 weken. Keep u posted! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Nieze,

goed verhaal, wederom. En inderdaad. Go with the Flow. Je zit nu op een punt dat je dat ook gewoon kunt doen. Lijkt me verwarrend, dit leven in twee werelden, maar zolang je van beide werelden kunt genieten moet het goed zijn en blijven. Zolang je je ook maar elke dag realiseert dat deze twee werelden niet snel zullen gaan overlappen moet je je er ook maar niet zo heel druk om maken. Geniet van beiden, zoals ze op je af komen. Wellicht wordt de ene wereld een driekwart wereld en de andere een kwart. Die balans zal de tijd brengen en die sluit helemaal aan bij jouw wensen. Lekker ideetje toch?

Dat betekent wel dat ik de eerste week na je thuiskomst even in een grote boog om je heen loop, want je zal het er best weer even zwaar mee hebben om hier de draad op te pakken. En weer terug te komen in die andere wereld. Dan kun je maar beter even uit Denise's buurt blijven ;-)

Toch kijken we enorm uit naar begin mei. Tot die tijd, live life op jouw manier, waar je ook bent.

Kus Flo. (& fam)