donderdag, maart 22, 2007

22-3..

Wow..dat was me het dagje wel. Vanmorgen dacht ik nog dat ik tegen 12en in Bedok kon zijn om iedereen daar te coachen, maaaaaaaaaaaaaaaaaarr... de plannen veranderden erg snel. Om 9.30 stond ik in Kallang, want niemand had de sleutel om te openen. Iedereen was te laat, dus uiteindelijk kon ik de boot klaarmaken. Om 10.20 zat ik in de trein naar Bedok. Het was snik heet en het water was een spiegel. Alleeeeeennn, mocht ik varen en om 4 uur pas boarden. Rond 3en zag ik de wolken al binnen komen en om 4 uur kwam het met bakken de lucht uit. Om 17.30 gingen we pas weer verder met boarden en ik stond uiteindelijk pas 18.45 op het water. Uiteraard had ik er toen geen zin meer in. Maar goed, toch maar ff wezen boarden. Ging natuurlijk voor geen meter. Toen kwamen we erachter dat de boot in Kallang naar de klojo was, dus dat maakte de sfeer nog een stukje beter. Gelukkig nu weer gemaakt. Was pas om 21.30 thuis. Heb er nu ff geen kracht meer voor. Morgen weer een dag. Hoop dat die qua organisatie iets beter is dan vandaag. XXX

Geen opmerkingen: