zondag, maart 04, 2007

4-3..

Vanmorgen kon ik eindelijk langer in bed blijven. 9 Uur ging het alarmpje af. Lang genoeg geslapen. Moest om 11 uur in Bedok zijn, want het HSBC Junior Program is weer begonnen. Al die kleine apen achter de boot.. Was een erg geslaagd dagje. Heb zelf ook lekker 3 keer geboard. TS 3 zit er nu lekker in. TS 5 nog steeds ff niet:-) Hoop dat toch snel te gaan staan! Moest daarna als de sodemieter naar huis, want ik had een afspraak met een filmploeg. Ze hebben de lodge gehuurd voor een kleine shoot voor een film die in augustus uitkomt en ik mocht 35 minuten toezicht houden. Levert me zomaar 150 euro op. Zo makkelijk heb ik nog nooit geld verdiend. Ga zo ff een happie eten met Bai, en dan morgen lekker ff een dagje (semi)rust. Wasjes draaien, kamer opruimen, boodschappen doen, sportschool en 's avonds sushi met Bai's family. Wordt nog wat.. Nou, toedeloe.. xxx

Geen opmerkingen: