vrijdag, maart 09, 2007

9-3..

WAT EEN TOPDAG!!! Stond vanmorgen met een super humeur op. Rustig aan richting de skischool gegaan. Moest eerst nog ff wat bonnen van het ziekenhuis op de bus doen. Nou goed, ik ging dus boarden. Stond ik zomaar in ene al mijn spins in 1 run. TS 5, Backside 3, HS FS 3, TS 3.... Nou, toen was ik maar gestopt. Het grappige dat het in mijn tweede run weer gebeurde. Maar goed, ik ging dus varen na mijn eerste set. Kon ik mijn eerste rider meteen afvoeren naar het ziekenhuis. Ambulance erbij enzo.. Maar goed dat ik net mijn EHBO heb gehaald zeg! Daarna vond Roger het nodig om over de lijn te varen. Vervolgens heb ik een half uur onder de boot doorgebracht om die lijn uit de schroef te krijgen. Het is zowaar gelukt. Leek een onwaarschijnlijk klusje, maar de aanhouder wint. TOENNN, derde rider. Die werd ook ff niet lekker toen ze viel. Maar goed, mijn dag kon niet stuk. Alles is goed gekomen. Net heerlijk gegeten met Bai en nu zijn we ff aan het chillen. Nu moet ik me zorgen gaan maken om welk board ik wil gaan varen.......... Heb vandaag op de vault 34 gestaan met One boots. Echt de bom.. Wil niet meer anders!! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Denise,

Heb ooit bij Jeroen learn2ride met je geboard, vandaar dat ik regelmatig je blogspot check. Naar mijn mening erg leuk leesvermaak, zie ook dat je goed vooruit gaat. aankomend jaar naar de top zeker?

Maar dat Ronix is dus helemaal de shit, heb gisteren op de Hiswa ook even getest en is echt heel licht. Heb je de Vault met het One board al vergeleken?

Groetjes,

Robin