woensdag, mei 23, 2007

23-5..

Zit inmiddels bepakt en bezakt op de bank voetbal te kijken. Morgenochtend vertrek ik tegen 5 uur richting Schiphol, want dan gaat het toch echt gebeuren. Staat een 13 uur durende reis voor de boeg waar ik weer erg naar uit kijk. Woon bijna in die kist. Maar goed, niks aan te doen en het is voor een goed doel. Althans, dat hoop ik dan! Vandaag nog ff geboard in Amsterdam. Ging nou niet echt volgens het boekje, maar alle essentiele tricks wel geland. Nu maar hopen dat het straks ook lukt! Had vanmorgen nog een interview gehad voor een super leuk blad! Was 1 van de leukste interviews die ik ooit gehad heb! Nu ga ik maar weer is die pot voetbal kijken. Toedels..xx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes Nieze!!!!!!!

Anoniem zei

Go girl. Laat ze wat zien op de Masters. (en houd ons op de hoogte)
Flo.