dinsdag, mei 08, 2007

8-5..

Yo yo.. Zit nu in een super heet Spanje en uiteraard zonder internet. Zit nu ff in een internet cafe, omdat iedereen zich aardig gehandicapt voelde. Erg leuke ervaring die fotoshoot. Boarden gaat echt mega lekker en er worden mooie plaatjes geschoten. Kutte is wel dat ik elke ochtend om 6 uur mijn nest uit moet, omdat er na 11 uur teveel licht is. Dus vroege ochtendjes en late avondjes. Maakt niet uit, het is voor een goed doel. Leuk dat Duncan ook mee is. Voelde me nogal een vreemde eend de eerste paar uur, maar ik moet zeggen dat ze me er leuk bij betrekken. Scheelt de wereld. Heb inmiddels mijn ticket naar Singapore geboekt. Ben van 3 juni tot 3 juli terug naar waar mijn hart nog iedere dag is. Vind het zo heerlijk om ff thuis te zijn, maar nu het weer opnieuw triest wordt, wist ik niet hoe snel ik mijn ticket moest boeken. Misschien vlieg ik volgende week nog wel ff terug naar Spanje om te door te trainen, want dat wordt thuis geen pretje! Op mijn Premier vaar ik gelukkig net zo lekker als op de Vault en dat is ook weer een pak van mijn hart. Ik sta vrijdagavond weer op Nederlandse bodem. De vraag is weer; voor hoelang? Ik ga weer van de zon genieten en straks weer boarden! Coole poep! XXX

Geen opmerkingen: