zaterdag, juni 02, 2007

2-6..

Pffffffffffffffffffff.. is het alweer juni. Ben ik alweer een maand thuis. En jeetje, zit ik morgen alweer in het vlieeegtuiiigg. Gosh!! Nou ja, ik klaag niet. Vind het niet echt vervelend hoor. Gister bij de Noorman teamdag geweest. Was rete gezellig en ik heb ook te horen gekregen dat ik de volgende maand met Hyperlite USA mee mag rond touren met de HL bus naar wat evenementen en fotoshoots. Zal ook de laatste pro tour stop meedoen in Portland. Echt te vet gewoon. Ben er echt wel heel blij mee. En weer een uitje natuurlijk. Uhm, zit nu bij de Kroontjes en ga zo m'n moeder maar is ophalen uit Baarn. Morgenochtend knal ik er nog wel een berichie op. xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

oke snieze goede reis terug naar singapore. Ook nog gefeliciteerd met halen van je 4 de plaats in Atlanta. MARINA XXXXX

Anoniem zei

dikke shit niez!

veel plezier in the us