woensdag, juni 20, 2007

20-6..

Was ik weer. Sorry dat ik mijn log nie zoveel update, maar ben nog steeds poepie druk. Druk in m'n hoofd ook. Ben nu toch serieus aan het nadenken over hoe ik 2008 moet gaan indelen. Op dit moment denk ik dat ik niet veel in NL zal zijn. Zal denk ik vanuit Singapore gaan reizen ipv NL. Nou ja, allemaal dingetjes die me aardig bezig houden nowadays. Aankomend weekend staat er weer een evenement voor de deur. Zal weer competition driver zijn en verder coach ik mijn team full time. Pfoeh, nog 2 weken en ik zit weer in NL..... Hmmpf, weet nie hoor:-) Hopen dat het meevalt. Zal haast wel. XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais