donderdag, juni 07, 2007

7-6..

Daar lig ik dan weer.. Aangebrand op m'n bed. Wat een hitte vandaag. Was mijn kont EINDELIJK net zo bruin als de rest van m'n lichaam, en nu ben ik ALWEEEER een soort van zebra. Moet voortaan maar in mijn blote reet in die boot gaan zitten. Loop aardig krom van het boarden. Een maand lang is de frequentie aardig om laag gegaan wat het boarden betreft, en die prijs moet ik natuurlijk weer 3 dubbel dwars terug betalen en kan me nu eigenlijk alweer druk maken om het vertrek uit Singapore over een kleine 4 weken. Vind mezelf echt een zeikerd wat dat betreft, maar het spookt toch alweer rond in mijn achterhoofd. Zo lijkt het alsof ik NL echt verafschuw, maar zo is het niet. Kan daar alleen mijn ei nie kwijt.. Wil dus niet zeggen dat ik de mensen niet kan hebben ofzo. Anyway, ga vd week ff een fiets kopen, want zonder fiets kom ik in mijn nieuwe buurt nergens. Moet ik enorm aan wennen. Mijn oude buurt was erg gezellig. Echt leuk, en hier leeft het echt veel minder. Ff wennen, maar dat komt wel goed.. Ik zeg; tot morgen. xxx

Geen opmerkingen: