vrijdag, juli 13, 2007

12-7..

Wow man.. Daar zit ik dan in Seattle. Op het Hyperlite kantoor. Net werd me gevraagd of ik wat aan te merken had op de bindingen van volgend jaar. Wat verbeterd kon worden enzo.. JAAA HOOR.. VRAAG MAAR AAN SHAUN. Echt super gezellige mensen. Werd netjes van het vliegveld gehaald en vanavond gaan we met z'n allen een happie eten. Zal het grootste deel van het team morgen ontmoeten. Hoor net dat Heather haar enkel heeft gebroken. Minder leuk bericht dus. Gelukkig is ze er wel bij.. Uhm, de reis hierheen was wat moeizaam. Vlucht ging opzich snel, maar de laatste 2 uur kropen echt voorbij. We hadden weinig ruimte enzo, dus na 8 uur had ik het behoorlijk gehad! Ga zo ff al mijn Hyperlite kleren etc bij elkaar zoeken voor de fotoshoot en ik update later weer met wat foto's. Enneh, boards en bindingen van 2008 (!!!!) zijn echt RETE VET. XX

Geen opmerkingen: