maandag, juli 23, 2007

23-7..

Zo, zit weer in Seattle. We zijn gister om 11 uur weggereden en waren 2.30am thuis. Aardig kapot dus. Vandaag zal ik denk ik op kantoor wat helpen enzo. Laatste spulletjes ophalen en doorbespreken. Ben officieel opgenomen in het team, dus dat is super positief.. Pootje nog steeds helemaal kutjepiel. Wil zo snel mogelijk naar huis en naar de dokter. Dit is niks. Gister vrouwenfinale van de pro tour en MAN.. Het was niet leuk om een toeschouwer te zijn. Iedereen ging op zn plaat en ik had niks geks hoeven doen en ik had op het podium gestaan. Zelfs Emily Copeland lag er in de voorrondes al uit. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ja, kopen we allemaal niks voor, maar het is wel naar. Goed, ik ga ff een ontbijt in elkaar frutselen..XX

2 opmerkingen:

xlwake zei

Heey NIEZZZ ! tering wat een super vette shizzle maak je daar weer mee ! Doe mister webb maar de groeten van mij ( ik moest vorig jaar toen met sander lieuwma en tino santori door Amsterdam wandelen en boarden voor miss reef ) misschien kent ie me nog haha.. ! he maar Super veel plezier nog en ik hoop je ooit nog in NL te zien Haha ! of in USA

XXXXXXX RICKYYY JE WEET :)

Anoniem zei

Hey ,

flink klote van je been zeg ... Hoop dat ze snel wat kunnen vinden zodat je gericht kunt herstellen ... Wordt wel errrug blij van je verdere verhalen ... Echt mijn droom om een tijdje op zo'n houseboat te verblijven met een 'eigen' wakeboardboot er bij ... Maybe next year !

Hoop je snel weer eens te zien !

Greetz ,

Rick .