vrijdag, juli 27, 2007

27-7..

Nou, gister naar de fysio geweest. Hij denkt aan een klein spiertje in mijn knieholte die gescheurd zou kunnen zijn. Evt. mijn meniscus. Sjah, aan 6 weken rustig aan ontkom ik niet. So be it.. In die tijd gebeurt er toch niet veel. Moet wel mijn benen sterker maken. Dat is duidelijk. Vanmorgen pas om 10 uur wakker 'geschrokken'. Is me al een lange tijd niet gelukt. Had om half 11 een afspraak en had geen wekker gezet, want zo laat word ik nooit wakker. Gelukkig had ik mijn moeder. Net even op het Lido geweest. Ff wat gekletst met wat mensen over het 1 en ander. Vooral over wakeboardend Nederland. Ben blij dat ik toch een beetje mijn eigen lijn trek. Vind het allemaal maar een beetje zorgwekkend. Ik zit nog precies een weekje hier, en dan zit mijn bezoek in NL er alweer op. Dus nog even 7 dagen van alle dingen hier genieten, met name mijn vrienden enzo, en dan weer aan de bak. Dus ga ik nu maar even met vaders the A-team kijken.. XX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey ,

balen van je knie ... Hopelijk ben je over 6 weken met wat wakeboard-rust en wat krachttraining weer de oude !
Ook jammer dat je niet ouderwets kunt knallen op het NK ... Mis je dan het EK in Zuid-Afrika niet automatisch ?

Greetz ,

Rick .