woensdag, augustus 15, 2007

15-8..

Tsjah, wat zal ik er vandaag weer van maken. Heb een iets mindere dag geloof ik. Zat ff op wakez.com te speuren en dan kom ik een hoop dingen van de EK tegen. Kan nauwelijks geloven dat ik er niet bij ben. Voelt gewoon raar. Alles voelt raar. Aan de ene kant wil ik dolgraag in Amerika boarden en dat soort dingen, maar aan de andere kant waren de kabel events toch ook altijd wel heel erg gezellig. Heb duidelijk teveel tijd om na te denken nu ik geblesseerd ben. Krijg spontaan 100 keer meer respect voor Sjors vd Kerkhof. Die is meer aan het revalideren dan aan het boarden. Heb dus eigenlijk nog niks te klagen, maar misschien dat ik voor de eerse keer gewoon kan zeggen dat ik NL mis.....................x

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Denise

Wij de Ketellappers zijn erg geschrokken van het nieuws.
Wehopen dat je snel herstelt.
Zoals je weet heeft rob ook zijn kruisbanden afgescheurd en geopereerd hij moest toe naar de macabiade en is vrij snel en goed hersteld dat hopen wij ook voor jou.
Dikke kus en sterkte Mia en de rest van de Ketellappers

Anoniem zei

Haha, dank je. Is inderdaad kut, je reactie komt me dan ook bekend voor. Nou ja, zet m op!

Gr. Sjors

Anoniem zei

Hey Denise,

Wij wensen je succes met de operatie! laat je niet gek maken!

Groetjes,
Frankwin en Margot

Anoniem zei

Hellow Denise,

Heel veel succes met de operatie!
en hopelijk zien we je snel terug op de wedstrijden!

xxx elke

Reismeisje zei

Hee Denise,
Het is ook raar dat je aan de zijlijn staat.Jij was altijd in het geweld van het waterskieen en nu kan je even niet meedoen. Je zit ver van iedereen die je lief is af en moet nu alleen het ziekenhuis in. Niet leuk maar vanaf zaterdag kan je aan je herstel werken, kan je weer vooruit kijken en voor je het weet sta je weer op het water ! En weet dat velen a.s zaterdag aan je denken en met je meeleven !!!

XX Zwany en robert

http://zwanies.web-log.nl/

Anoniem zei

Hoi Snies, eindelijk gaat het gebeuren, morgen ben je geopereerd, we wachten hier met spanning af, heel veel sterkte lieve Snies, we denken aan je, kus Birgitt, Cindy en Ozziexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx