zondag, augustus 05, 2007

5-8..

Dag van de finales op het NK. Ben heel benieuwd wat er dit keer uit gaat komen! Raar dat ik er niet bij ben.... Kom net uit de boot. Vanmorgen eerst naar mijn potentiele nieuwe kamer gekeken. Was echt niet normaal mooi! Hoefde er dus niet zo heel lang over na te denken. Kan ik dat gelukkig nu uit mijn hoofd zetten. Ben daarna naar het stadion gereden om het hele sportschool verhaal weer op te pakken. Inmiddels een personal trainer erbij. Werkt op de 1 of andere manier toch fijner als iemand je een beetje pusht! Knie gaat ook steeds beter. Morgen naar de dokter hier. Ben benieuwd wat ze zegt. Vanavond ouderwets naar de stad om met z'n allen wat te eten en dan zal ik thuis wel meteen knock out gaan. Ben helemaal in de 'lees mood' trouwens. Lezen geeft me super veel rust, mits het een goed boek is natuurlijk. Heb heel veel boeken van m'n moeder gehad, dus ik kan voorlopig wel even door. In het vliegtuig heb ik in 1 adem een boek uitgelezen. 'De weduwnaar'. Vervolg op 'Er komt een vrouw bij de dokter'. Super aangrijpend boek. Beide trouwens. Verder weinig.. Tot morgen.. XX

Geen opmerkingen: