zaterdag, september 08, 2007

8-9.. Michael goes Singapore

Is dat effe vet of niet!?! Michael komt naar Singapore. Hij is uitgenodigd om deel te nemen aan de wedstrijd, omdat hij nu EINDELIJKKKKKKKKK Nederlands kampioen is! Helemaal gezellig dat hij over 2 weken ff komt rellen aan de andere kant van de wereld. Kijk er naar uit. Het weer is vandaag een beetje bagger. Gelukkig moet ik naar de fysio en ik hoef ik nie in de boot te zitten. Vannacht niet zo goed geslapen. Airco is stuk en wordt vandaag eindelijk gemaakt! Wat een ellende.. XX

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Denise
Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag. Wij wensen je een fijne dag toe. Marina Joe Johno and Matthew. xxxxoooo

Anoniem zei

Hi Nies,

21.... wow wat ga je hard. Van harte gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van vandaag! Jammer dat je aan de andere kant van de wereld zit... Scheelt weer een fijn feestje in Almere...

Bye, Flo.

Anoniem zei

Ja natuurlijk ook vanuit Best gefeliciteerd he meid.
Dikke kus van ons.

Anoniem zei

eeeeeeey niez!
gefeli met je verjaardag!

x je oude buurjongen & danielle natuurlijk

Anoniem zei

hallo denise van harte met 21 ste verjaardag groetjes van andre en mona.hoop dat als snel beter zal gaan met je knietje.

Anoniem zei

Hey Denise!
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Succes met je knietje meid.

x Marlies Nipius

Anoniem zei

Hoi Denise
Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag,de hele familie in het buitenland dus drinken we maar thuis een wijntje en biertje op je gezondheid en Bob een glas water. Proost meid en ik hoop dat je een gezellige dag had. Dikke kus Jac,Rob,Roos en Bob

Reismeisje zei

Hee lieve Denise,

Ja ik weet het ik ben te laat ( voor Singapore) Hier kan ik je nog feliciteren !!! want je bent in Holland nog net jarig ! Dus Van harte Gefeliciteerd !!! 21 weer een mijlpaal, Hoop dat je een hele fijne verjaardag hebt met allemaal fijne en lieve mensen om je heen!Zijn je ouders bij je ?? ( Zo te zien aan het antwoord van Jaq )

Hopelijk wordt dit nieuwe jaar voor jouw een goed jaar, knap je knie gauw op en kunnen we je weer heel snel op je board bewonderen!

We drinken er een op je ! Liefs van ons Zwany en Rob enne van ergens op de wereld onze kids