zondag, november 18, 2007

18-11..

Daar ben ik weer even. In m'n lunchbreak. Gisteren geboard. In 1 woord geweldig weer! Knie voelt goed, hoofd voelt weer goed. Het komt langzamerhand allemaal wel weer goed. Geduld staat centraal. Dat realiseer ik me met de dag meer. Heerlijk ook om weer achter het stuur te zitten. Helemaal met de zonnige dagen. Vandaag is het ech snot heet. Merk dat ik mijn portie vitamine D (o.a zonlicht voor degene die het niet weten) behoorlijk nodig hebt. Nou, allemaal positieve dingen dus. Sjees nu weer richting de boot. Kijken of we nog wat Chinezen op een board kunnen zetten! Ciao! x

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geduld is een schone zaak... ben blj weer positieve dingen te horen.. Enne hier vriest het s'nachts dus geniet jij maar lekker van je vitamine D daar...
x Carly

Anoniem zei

Geduld is een schone zaak... ben blj weer positieve dingen te horen.. Enne hier vriest het s'nachts dus geniet jij maar lekker van je vitamine D daar...
x Carly

Anoniem zei

beetje overdreven 2 keer... foutje
x carly

Anoniem zei

beetje overdreven 2 keer... foutje
x carly