dinsdag, december 11, 2007

11-12..

Murning... Was gister weer helemaal in de 'Geer en Goor' mood. Ben weer door een hoop aflevering gegaan. Gieren natuurlijk.. Tijd geleden dat ik zo gelachen heb. Blijft leuk. Maakt niet uit hoe vaak ik het kijk.. Dit weekend zijn de Nationale kampioenschappen hier, dus het is afgeladen op de skischool. Worden veel uurtjes in de boot dus. Verder blijft het gewoon lekker regenen enzo. Het is duidelijk dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. Dagen kruipen voorbij. Nah ja, ff doorbijten.. Voel me alweer een stuk beter dan de laatste tijd nu ik weer op de skischool ben. Heb het onbewust toch super gemist. Zitten soms wel zeik lui tussen, maar zonder de zeik lui, hebben we geen goede lui. Ah ja, alles is relatief he! Ik ga ff weer wat havermout achterover gooien en dan met gierende banden richting Kallang..

Geen opmerkingen: