donderdag, december 13, 2007

13-12..

Nou, mijn ouders zijn met gierende banden naar Berlijn en ik zit elke dag 8 uur in de boot. Vandaag maakt het ff niet uit, want de ZON, ja dames en heren, laat zich weer zien. Mocht ff tijd worden na 2 weken onafgebroken pijp weer. Met als gevolg natuurlijk dat ik weer verbrand ben. Verder weinig opvallende dingen. Had gehoopt vandaag ff te boarden, maar het is natuurlijk weer afgeladen. Hoop na de Nationals nog ff te kunnen staan. Vooooordat ik weer in het koude Nederland zit en oh, kan niet wachten. Voor de eerste keer kan ik niet wachten totdat ik weer die Nederlandse regen op mijn kop heb kletteren. Ff kijken voor hoelang het duurt. Denk ongeveer 3 weken. Uhm, verderssss... Neh, niet zo veel.. Later

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He meissie
Jij maar zeiken over verbranden... ik heb deze week al 3 keer mijn autoruiten moeten krabben... Nou jij weer... :) Volgens mij gaan wij elkaar net mislopen in NL ik ben van 21-12 tot en met 6-1 in Oostenrijk. Zou wel jammer zijn... Ik hoor t wel. Dikke kus van ons!!

Anoniem zei

Idd over regen hoef je je geen zorgen te maken haha, ltr.

Almere Vandaag pt1
Almere Vandaag pt2