maandag, december 31, 2007

31-12.....2007-2008

Nou, waar zal ik beginnen. Het was een bewogen jaar. Dat is 1 ding wat zeker is. De eerste 4 maanden werd er natuurlijk gewoon hard getraind in Singapore om mezelf klaar te stomen voor de U.S. Masters in mei. Was best gelukt ook. Werd uiteindelijk 4e daar, dus dat was geen slecht resultaat om het seizoen mee te beginnen. Dat zou wat beloven. Ben daar kennelijk door de athlete manager van Hyperlite gespot en werd niet veel later gevraagd om naar de U.S. te komen voor de fotoshoot van de '08 brochure. Ik ging daar in juli naartoe en 16 juli gebeurt het....... Pats, boem, weg. Ik land met een gestrekt been en scheur daarbij mijn voorste kruisband af. De rest van het seizoen kon ik vergeten, nadat ik kreeg te horen van de dokter in Singapore dat het inderdaad mis was met mijn kruisband. Op dat moment veranderde alles. Ik veranderde. Ik heb sindsdien een hele nieuwe kijk op sport gekregen. Ik zal een andere rider worden als ik dat nog niet ben. Ik heb tijdens mijn revalidatie veel nieuwe mensen leren kennen in Singapore, veel nieuwe perspectieven en prioriteiten gekregen. In 2008 ga ik het gewoon nog een keer proberen met de nieuwe kennis, ervaringen en trainers/coaches om mij heen. 2007 Is geen jaar om in de prullenbak te gooien, maar ik berg hem ergens heel ver weg op, zodat ik hem toch nog kan vinden in de tijden dat het weer goed met me gaat. Al de beste wensen voor 2008 en bedankt voor alle steun tijdens dit interessante jaar!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

fijne jaarwisseling denise, tot snel
xx marjan

Robin zei

Beste Wensen,

Succes in 2008

Reismeisje zei

Lieve Denise , Moon en Ron Voor jullie een heel goed, sportief en gezond 2008 !

Een goed stukje Denise, maakt duidelijk hoe je gegroeid bent dit jaar !Enne ik hoop dat je gauw weer op je wakeboard staat !!

Ron en Monique tot de 5 de !

Liefs Zwany en Robert